فراخوان همایش ملی «ایران 14: رفاه و تأمین اجتماعی»


فراخوان همایش ملی «ایران 14: رفاه و تأمین اجتماعی»
همایش ملی «ایران 14: رفاه و تأمین اجتماعی» با هدف هم‌اندیشی درباره آموخته‌های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده، توسط موسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، موسسۀ عالی پژوهش با همکاری سازمان تأمین اجتماعی میزبان دریافت پژوهش‌ها و نتایج طرح‌هایی است که در قالب تحلیل انتقادی سیاست‌های مرتبط با حوزه رفاه و تأمین اجتماعی یا ارزیابی و ارزشیابی اثرات آنها انجام گرفته است.
شایان ذکر است همچنین موسسه در نظر دارد از اسفندماه سال 1399 تا تاریخ برگزاری همایش، مجموعه نشست های تخصصی مرتبط با محورهای همایش با صاحب نظران و متخصصان این حوزه با هدف به اشتراک گذاشتن رویکردها و تعمیق مسائل و سوالات همایش از طریق راه اندازی بحث های تخصصی و انتقادی برگزار کند. لذا از پژوهشگران، فرهیختگان و متخصصان حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی دعوت می‌شود که در این جلسات هم‌فکری و مشارکت نمایند.
علاقمندان می‌توانند جهت آگاهی از جزئیات محورهای پیشنهادی، برگزاری پیش‌نشست‌های همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مؤسسه(www.ssor.ir) و سایت همایش (ssor.ir/hamayesh) مراجعه کنند.

برچسب ها
 همایش   ایران 14   رفاه و تامین اجتماعی 

دیدگاه ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید.